Kategorie

Informacje

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Kontakt

  • NIP: 771-25-98-983
  • E-mail:biuro@twojeleki.com.pl
  • Telefon44 645 98 48
    608-527-008
    600-397-313
  • Godziny działania sklepucodziennie 8.00 - 20.00, w soboty 8.00 - 14.00
» Dostawa

Dostawa

Koszt wysyłki




I. Produkty zakupione w aptece internetowejtwojeleki.com.pl dostarczane są Klientowi za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL lub Patron Service z paragonem fiskalnym lub fakturą.


II. Koszt przesyłki ponosi Kupujący :

List polecony ekonomiczny  8,00 zł ( do 500g ) 
List polecony priorytetowy  11,00 zł ( do 500g ) 
Przesyłka kurierska płatność przelewem 13,00zł
Przesyłka kurierska płatność przy odbiorze (pobranie)  18,00zł


III. Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej listem poleconym ekonomicznym nie może być wysłany produkt w postaci płynnej ani szklanym opakowaniu. 

IV. Odbiór osobisty jest możliwy w aptece Galenica Apteka Samoobsługowa Al. 3-go Maja 14, 97-300 Piotrków Trybunalski od pon. do pt. w godz. 8.00 - 20.00 oraz w soboty w godz. 8.00 - 14.00, po wcześniejszym mailowym bądź telefonicznym uzgodnieniu z Biurem Obsługi Klienta. Podczas odbioru zamówienia należy podać pełny numer zamówienia i imię nazwisko osoby która złożyła zamówienie.

V. Wysyłka za granicę jest możliwa wyłącznie po indywidualnym uzgodnieniu ze sprzedającym.


 

Zwrot Zakupionego Towaru


VI. Zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. nr 22 poz.271 z późniejszymi zmianami) klientowi przysługuje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Zgodnie z rozporządzeniem ministra zdrowia, zwrotowi nie podlegają leki i wyroby medyczne. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie produktu do apteki internetowej w stanie nieuszkodzonym , bez śladów użytkowania wraz z dowodem zakupu - paragonem fiskalnym. Prawo odstąpienia od umowy i dokonania zwrotu produktu nie przysługuje w przypadku zużycia lub zniszczenia dostarczonych produktów lub naruszenia opakowań, utraty terminu ważności produktu lub jego upływu w ciągu 14 dni oraz w innych przypadkach przewidzianych w ustawie.

VII. Wszelkie reklamacje związane z zamówieniami będą rozpatrywane indywidualnie. Prosimy o niezwłoczne zgłaszanie ich w ciągu 10 dni od otrzymania przez Państwa zamówionych produktów pod adres: eapteka77@gmail.com W przypadku uznania reklamacji (towar uszkodzony, niezgodny z zamówieniem, przeterminowany itp.) nastąpi wymiana towaru lub wypłata równowartości zareklamowanego towaru na Państwa konto bankowe w ciągu 7 dni. Do zwracanych produktów musi być załączony oryginalny paragon fiskalny lub faktura VAT.

 

Reklamacje dotyczące TOWARU



Reklamacje należy składać drogą mailową na adres eapteka77@gmail.com
W e-mailu należy koniecznie zawrzeć informacje takie jak:
  1. numer zamówienia
  2. telefon kontaktowy
  3. powód reklamacji

W ciągu 24h pracownicy Biura Obsługi Klienta skontaktują się z Państwem i zrobią wszystko by rozwiązać Państwa problem.

 

Reklamacje dotyczące PACZKI


Podczas odbioru paczki należy ją rozpakować i sprawdzić czy produkty są w stanie nienaruszonym. Kurier ma obowiązek poczekać aż Klient sprawdzi zawartość paczki. W przypadku uszkodzenia części lub całości towaru należy spisać protokół, na którego podstawie możliwa jest dalsza reklamacja. Bez spisanego protokołu reklamacja dotycząca uszkodzenia paczki podczas transportu nie będzie uwzględniona.
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl